Els negocis que venen els seus serveis i productes online

Vols saber com ho fan per guanyar diners?

Aquesta pàgina és per a negocis que volen guanyar diners venent els seus productes i serveis online.

Si vendre per internet els teus serveis ha estat una missió impossible, en aquesta pàgina et mostraré com pots aconseguir-ho sense necessitat que hagis de reinventar-te, ni res per l'estil.

Però abans de començar, saps que he fet més de 300 formacions online que no m’han servit de ben poc?

Internet està plena de «gurús» del marketing que et prometen que en 6 mesos tindràs un negoci que factura 6 xifres al mes, treballant 4 dies a la setmana, i des de Bali.

No em creus?

El meu «peque»  em creu sempre!!

Enric Sullà

Jo he sigut un gran consumidor d’aquests gurús.

Com et dic. Més de 300 formacions. Algunes de 27€, altres de 2.900€.

Imbècil!

Jo, no tu.

Els gurús, tampoc. Aquests són molt savis.

L’última d’aquestes formacions és la que m’ha salvat la vida, i et pot ajudar a tu.

Com vaig llençar 3.000 € i un any del meu temps per la tassa del vàter

Tinc una altra empresa a internet.

Va prou bé. Des de 2005 ens permet viure a 3 famílies.

No m’he retirat a viure a Bali, però anem fent.

L’any 2017, després de 3 anys de molts intents intentant reinventar-me, per trobar noves fonts d’ingressos, i de fer «formacions transformadores» que et prometen «el retiro» a Bali, vaig descobrir els Funnels de venda.

El seu precursor és un dels grans empresaris d’internet: Russell Brunson.

Em vaig anar informant, i vaig pensar, «he trobat la gallina dels ous d’or», però Rusell Brunson està als EUA, i anar allà a formar-se val una pasta.

Solució, vaig comprar algunes formacions online seves, per uns 700 €, amb l’objectiu de muntar un nou negoci especialitzat en la creació de funnels de venda, i retirar-me a Bali.

A veure, el meu anglès no és per a tirar coets, però vaig pensar que seria suficient.

Error.

Si no el parles com si fos el teu idioma natiu, deixa córrer les formacions en anglès.​

Pocs mesos després, buscant informació sobre els funnels, vaig conèixer uns «paios» italians que havien guanyat un concurs que Russell Brunson havia organitzat entre els seus alumnes.

Aquests italians veien a Barcelona a expandir el seu negoci, i buscaven «partners» locals. Havien sigut capaços de facturar 7 xifres amb un sol Funnel de vendes.

Doncs allà que me’n vaig.

«El Russel Brunson està molt lluny, però aquests italians deuen ser bons«, vaig pensar.

Els vaig conèixer un cap de setmana.

Em van proposar assistir a una Bootcamp de 3 dies que tenia un preu de 3.000 euros, en la qual et garantien sortir amb el teu negoci totalment en pilot automàtic.

Suposo que l’ansietat no és bona consellera, i després de molts anys fent formacions «normaletes» em vaig decidir a gastar la pasta. Bali s’ho mereix!

3 dies. 3.000€. Un negoci en pilot automàtic. Bali.

 

9 mesos després només hi va haver un únic canvi.

  • Jo no estava a Bali.
  • Jo no havia fet ni un sol client amb el nou sistema.
  • Ni un, i era 3.000 euros més pobre.

 

Va ser un problema de Copywriting? No. En el meu cas no.

I per què t’ho explico, et pots preguntar?

Mira, en iniciar aquest projecte com a copywriter em vaig proposar dos objectius.

  1. Escriure pàgines web i emails que aconsegueixen vendes per a tu, i
  2. Ajudar a professionals que, com jo en el seu dia, esteu una mica perduts tractant d’aconseguir vendes online.

A internet hi ha professionals que guanyen molts diners, però tots tenen una cosa en comú

Són grans professionals.

Alguns se n’estan aprofitant per vendre formacions que saben que no serviran per a la majoria de la gent. Perquè la majoria de la gent no són com ells.

Per què per vendre online amb les fórmules i estratègies que la majoria d’aquests gurús ofereixen has de ser com ells: coneguts, molt bons en la feina, i amb unes llistes de clientes molt grans.

Si estàs començant, pensa bé on inverteixes els diners.

Jo vaig aprendre la lliçó.

Després de molts diners i anys invertits, vaig entendre què cal fer per guanyar diners online.

1. No et reinventis. Fes el què saps fer.

Si ets psicòleg, coach, advocat, fisioterapeuta, o formador, fes de psicòleg, coach, advocat, fisioterapeuta o formador.

Començar des de 0 a internet és duríssim. Molt. La majoria no ho aconsegueix, per tant, no et reinventis si no et queda més remei.

2. Enfoca't a la venda... Però ets venedor?

I aquí és on puc entrar jo.

Jo vaig aprendre la lliçó. Em dedico a la venda des dels 16 anys.

Tu ets psicòleg, o advocat, dissenyador web o SEO. Un professional.

No ets venedor. I per a vendre cal ser-ho.

En pots aprendre, sí. 

Però per aprendre has d’entrar en l’espiral de formacions en vendes (a veure quin formador trobes), i d’inversió de temps. Molt temps. I patiment.

Vols patir com vaig patir jo?

En l’altra empresa de la qual t’he parlat sóc el responsable de la gestió comercial (tinc dos socis més).

Sé que només m’he d’enfocar a ajudar-te a vendre.

Entenc la psicologia de la venda, la mentalitat del comprador, el joc, la dansa que es produeix entre comprador i venedor.

I per això ara et trobes en aquesta pàgina.

Perquè saps que a internet, la millor manera de vendre és amb paraules.

Al principi d’aquesta pàgina t’he fet una promesa. Recordes?

Si vendre per internet els teus serveis ha estat una missió impossible, en aquesta pàgina et mostraré com pots aconseguir-ho sense necessitat que hagis de reinventar-te, ni res per l'estil.

T’interessa veure el què et puc oferir.

CopyWeb per a professionals inconformistes

CopyWeb per a professionals inconformistes no és un Curs.

Tampoc et garanteix començar a rebre clients d’avui per demà. 

Jo no treballo així. 

No utilitzo plantilles de «copia i enganxa» perquè t’escriguis els textos del teu web en dos dies, siguis una fotocòpia de tota la teva competència, i et segueixis menjant els mocs a internet.

CopyWeb és un servei per a professionals inconformistes que reconeixen la importància de tenir uns textos al seu web que enganxin als seus lectors.

No és un servei grupal. Només treballem tu i jo.

Ni amb un grup de Facebook on només es perd el temps.

Més endavant et mostraré, amb detall, com puc ajudar-te a convertir un web avorrit, que al cap de 3 segons fa fora tots els que hi arriben, en un web que captiva l’atenció dels que hi arriben.

Però ara, t’explico per què són tan importants els textos al teu web.

Per què no funcionen els textos d'un web fets amb plantilles?

Amb uns exemples t’ho explico millor.

Fixa’t en la pàgina «Sobre mi» de moltes webs. En la majoria hi trobaràs textos típics d’aquest estil.

«Hola em dic (nom) i sóc (professió) amb (XX) anys d’experiència. Ofereixo (el que sigui que fas) a (el tipus de client al qual et dirigeixes), perquè aconsegueixin (el qui sigui).

Estic llicenciat en (el que sigui) per la Universitat de (lloc), i he cursat 2 màsters de l’Univers, i bla, bla, bla…»

Aquest és el tipus de textos que més abunden a Internet, i les seves pàgines venen 0 euros, tret que sigui el web del Messi, o del Gurú número 1 mundial, que pot escriure el que li doni la gana… o no.

Un parell d’exemples que podrien ser reals, perquè quedi encara més patent la inutilitat d’aquest tipus de textos:

«Hola em dic Enric Sullà i sóc Copywriter amb 15 anys d’experiència. Ofereixo un servei de redacció de pàgines web a professionals i freelances, perquè aconsegueixin un web que els porti més vendes.

Estic llicenciat en dret per la Universitat de Lleida, i he cursat 1 màster en Marketing digital, i bla, bla, bla…»

O per exemple.

«Hola em dic Enric Sullà i sóc advocat amb 15 anys d’experiència. Ofereixo assessorament legal a autònoms, perquè aconsegueixin no tenir problemes en l’exercici de la seva professió.

Estic llicenciat en dret per la Universitat de Lleida, i he cursat 1 màster en Marketing digital, i bla, bla, bla…»

Els que s’ho han «currat» una mica, en els textos dels seus webs tenen aplicades plantilles treballades per copywriters descafeïnats, que milloren el resultat, però segueixen sonant totes iguals.

Seguint els exemples anteriors, podrien ser:

«Hola em dic Enric Sullà i sóc Copywriter amb 15 anys d’experiència. Ofereixo un servei de redacció de pàgines web transformadores a professionals i freelances, perquè aconsegueixin enamorar els seus lectors i portar més vendes.

Estic llicenciat en dret per la Universitat de Lleida, i he cursat 1 màster en Marketing digital, i bla, bla, bla…»

O per exemple.

«Hola em dic Enric Sullà i sóc advocat amb 15 anys d’experiència. Ofereixo un servei exclusiu d’assessorament a autònoms en matèria tributària i fiscal, perquè aconsegueixin la tranquil·litat necessària per a exercir la seva tasca.

Estic llicenciat en dret per la Universitat de Lleida, i he cursat 1 màster en Marketing digital, i bla, bla, bla…»

I ara la gran pregunta

A quin d'aquests professionals contactaries els seus serveis?

Si necessites advocat, o psicòleg, o metge, o fontaner, o el que sigui, i a internet trobes ple de missatges com els que t’he ensenyat, sota quin criteri pots escollir-ne un?

Ja t’ho dic jo. No tens criteris que valguin.

Qui no té 15 anys d’experiència en te 16 o 14, i qui no té un màster en té dos. 

I qui no ha treballat amb no sé quines empreses, ha treballat amb unes altres…

En fi, hi ha molt soroll a internet.

Per cert, a qui contractaries?

El que jo et proposo és sortir de tot aquest soroll i destacar dels teus competidors, donant motius a què les persones que arribin al teu web s’hi quedin, perquè no s’avorreixen.

Només necessites saber una cosa.

Per a vendre a internet has d'entretenir

Mira ara dos exemples reals de presentacions de professionals, fetes per un copywriter per a inconformistes

Hola, em dic Enric Sullà, i puc ensenyar-te com han de ser els textos del teu web i dels teus emails perquè et puguin generar més vendes.

Mira, no t’enganyaré. Només fa un any que em dedico al Copywriting, però en fa 34 que em dedico a les vendes (15 online).

Això no és bo, ni dolent, però si et puc garantir una cosa. 

L’he cagat moltes més vegades que tu. He pres decisions equivocades sovint. Segur. I per això vaig decidir dedicar-me al Copywriting.

Vols saber en què t’afecta?

O per exemple.

Hola, soy Óscar Castán.

Soy psicólogo. Eso dice el título que me dieron en la Universidad.

Por tanto, si esperas magia o milagros sal enseguida de mi página y busca al Harry Potter de la psicología, o a un super coach certificado en magia y superpoderes.

En cambio, si quieres (o necesitas) aprender a dominar tu estrés para conseguir una vida más cómoda y feliz, quédate en mi página. Tengo algo que te interesa.

Millor, oi? Doncs seguim.

Què pots aconseguir amb "CopyWeb per a professionals inconformistes"

Mira, ara podria posar aquí un petit formulari de contacte per si tens interès a parlar amb mi, i valorar si vols que revisi algunes, o totes, les pàgines del teu web.

No ho faré. I saps per què? Perquè no treballo amb tothom.

Per això, abans de demanar-te que contactis amb mi, et vull deixar clar en què consisteix CopyWeb, i què aconseguiràs.

Evitarem malentesos.

Som-hi!

Què aconseguiràs abans de començar, sense gastar ni un €: Festejarem una mica

A veure, ja m’agrada l’aventura, però les cites a cegues, no han sigut mai sant de la meva devoció.

Primer ens presentarem.

Jo et passaré un formulari, tu em respondràs unes preguntes, i jo em faré una idea de qui ets, i en quina situació es troba el teu negoci.

Per què?

Valoro el meu temps. I el teu.

Aquesta presentació prèvia em serveix per saber qui ets, i un cop em diguis el que necessites, saber si el que demanes és coherent amb la teva situació i puc ajudar-te.

No sóc de tenir cites amb mascaretes, per tant, a través de Skype, o millor encara, en una sala tipus Zoom, ens coneixerem personalment.

Parlarem del que necessitis, farem plans, i si ens entenem, si tots dos creiem que puc ajudar-te a convertir el teu web avorrit, en un web que pugui vendre els teus serveis, farem papers oficials: de matrimoni o de parella de fet. No tinc manies en aquest punt.

Què aconseguiràs un cop comencem a treballar en equip

Sóc copywriter. Ni endevinador, ni mag.

No utilitzo plantilles per escriure. T’ho havia comentat? 😉

Quedarem una tarda o un matí, tu i jo, o el teu equip i jo, un parell d’hores (almenys), i m’explicaràs tot allò que necessito saber per poder escriure els millors textos pel teu web. Prepara’t.

Jo pregunto i callo.

Tu parles i parles, i jo ho enregistro tot.

Preguntaré el que calgui. Has d’estar obert a tot. Ets inconformista, oi?

Què aconseguiràs un cop comenci a escriure

Amb tota la informació que tindré, començo a escriure les pàgines del teu web.

Bé, les legals no. Aquestes són cosa teva, tot i que els puc donar un retoc i buscar un expert que les escrigui (pagant, clar).

Et faré una primera versió dels textos del teu web, te’ls passaré, t’emocionaràs, i corregirem el que calgui.

Et passaré una segona versió, i un cop corregida, si cal, haurem acabat la feina dura.

Els nous textos del teu web estaran a punt.

Què aconseguiràs un cop publiquis el teu nou web

Ara sí. Vols que festegem una mica?

Tens un web, ofereixes serveis, no en vens...

I ja estàs fart de donar-te excuses?

Amb uns textos que enganxin i emocionin als teus lectors ho pots resoldre.
Valorem si et puc ajudar a aconseguir-los sense grans inversions.