Per què usar el Copywriting

 

Segurament t’has preguntat per què has d’usar el Copywriting al teu negoci.

Miraré d’ajudar-te oferint 7 motius per a fer-ho.

7 motius pensant en el teu negoci, no en el meu.

 

Diuen que el 7 és el número màgic.

A internet, tothom acaba els seus preus amb 7.

Si els teus preus no acaben en 7, no faràs cap venda.

Apa! Primera lliçó de vendes del dia.

Jo crec que són bajanades, però molta gent ho aplica, i mira, a mi m’ofereix una excusa per escriure’t un correu molt interessant.

97 vegades interessant.

Els 7 motius pels quals has d’usar el Copywriting en els teus textos.

Abans, mira el que he trobat en una web intentant justificar perquè et dono 7 motius, i no 6 ni 8, per a fer-ho.

Mira, mira.

«El 7 és considerat un nombre màgic perquè es compon del sagrat número 3 i del terrenal número 4 establint, així, un pont entre el cel i la terra.»

Flipes!

«Si associem el número 4 a la terra amb els seus quatre elements i els seus quatre punts cardinals, amb el sagrat número 3 que simbolitza la perfecció, arribem al número 7, que representa la totalitat de l’univers en moviment. «

“El número set -va dir Hipòcrates- per les seves virtuts ocultes, tendeix a realitzar totes les coses; és el dispensador de la vida i font de tots els canvis, perquè fins i tot la Lluna canvia de fase cada set dies: aquest número influeix en tots els éssers sublims”.

Doncs això. Pura màgia. Si no em creus, segueix llegint.

Els pecats capitals?: 7

Els magnífics?: 7

Els nans?: 7

Els sagraments?: 7

Anna (Obregón), i els 7 (cutre-sèrie, ho sento).

La veritat és que el 7 mola.
Començaré a posar preus acabats en 7.

Pot semblar absurd, oi?

Però prefereixo això que un seguit d’eslògans de màrqueting que no t’aportarà res.

Almenys ens hem entretingut una mica.

Això sí.

Aquí et deixo els 7 motius per usar el Copywriting en els textos del teu negoci.

 

  1. Aconseguir una veu pròpia.

    Això farà que els teus clients t’identifiquin només llegint els teus textos, i guanyaràs vinculació, i més vendes.

  2. Diferenciar-te dels teus competidors.

    Perquè si no ho fas, per què t’han de comprar a tu si expliques el mateix que tothom?

  3. Utilitzar el llenguatge dels teus clients.

    Si vols vendre més has de parlar com ells, no com si parlessis amb professionals com tu.

  4. Emocionar.

    Mira, no sé tu, però jo no sé vendre sense emocionar, i un bon copywriter escriu emocionant les persones que llegeixen els seus textos.

  5. Persuadir.

    L’emoció és important, però si, a més, escrius de manera persuasiva, serà més fàcil que els teus potencials clients facin l’acció que tu vols que facin: un click, deixar-te un correu, comprar…

  6. Fer un gran amic, Google.

    Sí. Si escrius de manera persuasiva, els lectors dels teus textos estaran més temps al teu web, i això Google ho valora perquè entén que el teu web ofereix contingut d’interès, situant el teu negoci en una millor posició en les seves cerques.

 

I el setè motiu:

Orgull.

Les 6 primeres raons, d’una manera o una altra, t’ajuden a generar més vendes.

El setè motiu de per què usar el Copywriting, he volgut que sigui emocional.

Tu i jo treballem per diners, però no només.

Ens agrada que ens valorin.

Ens agrada sentir que ho fem bé, oi?

Doncs amb uns textos ben escrits, els teus clients et valoraran perquè se sentiran identificats amb els teus missatges.

Els teus clients esperaran els teus correus, perquè s’ho passaran bé llegint-los.

 

Així que ja ho saps.

Comença a posar preus acabats en 7.

Aposta pel Copywriting.

 

Ho pots fer sol.

Et puc ajudar.
Aquí.

PD: no cliquis l’enllaç de dalt si prefereixes els preus acabats en 5.

 

Píndoles d’estratègia, marketing, copywriting i email selling enfocades a vendes. T’oferiré els meus productes i serveis. Si no t’interessa et pots donar de baixa, cap problema.

 I DE REGAL l’ebook:

"Email Selling - com escriure emails que porten vendes"

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on linkedin

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *