El mil·lenari art de la pesca i els teus clients

Quan anava a estiuejar al poble de la meva mare, una de les activitats que fèiem de tant en tant era anar a pescar al riu.

Perques, o carpes… tant és!

Boníssimes, però no hi ha peix amb més espines.

 

El primer dia que hi vaig anar, com tots els que pujàvem de ciutat, anava preparat amb la canya, l’ham de mosca, la cistella, les botes d’aigua…

Els meus amics del poble no em van dir res, però vaig notar que alguna cosa els feia gràcia.

De bon rotllo, però semblava que se’n fotien una mica. Després vaig comprovar que així era.

 

Arribem al riu (més aviat era un rierol) i començo a preparar la canya.

I quin ham dius que hi posaràs?, em deien.

Jo, sense fer massa cas, vaig posar un ham de mosca, típic, el que em van vendre a la botiga de pesca, començo a pescar, passa l’estona, i res…

Ni una perca, o carpa.

Els meus amics del poble van agafar les canyes més rudimentàries que et pots imaginar, hi van posar cuquets vius com a ham, es van posar en un raconet del rierol, i tan sols deixant caure l’ham a l’aigua, les carpes van començar a picar.

Òbviament jo no era tant ruc com per no preguntar.

– «Com pot ser que amb la canya que porto, un ham dels millors, i tot l’equipament, no pesqui res, i vosaltres amb un pal i un cuc no deixeu perca sense pescar?»

– «Sabem el que més els agrada a les perques», o a les carpes, no ho recordo.

Una resposta aclaparadora.

 

Es tractava d’una qüestió d’ham, simplement.

Els meus amics sabien el que les perques volen, i els hi donaven.

Jo, anava amb un «típic» ham de botiga de pesca que no els devia atreure tant.

 

Per «pescar» clients

S’han escrit milers de llibres sobre pesca que es poden resumir en: «Amb quin ham picaran?»

S’han escrit milers de llibres sobre pàgines de venda que es poden resumir en: «Amb quin ham se subscriuran?»

L’objectiu final de totes les cartes o pàgines de venda és fer-li fer una acció a la persona que la llegeix:

  • Que et deixi l’e-mail
  • Que et contacti
  • Que et compri

Posa’t en lloc del teu client ideal i pensa amb quin ham picarà.

Jo escric pàgines de venda per aconseguir que els teus clients facin alguna acció en elles.

L’ham l’has de decidir tu.

 

Al meu web els subscriptors es poden descarregar un parell d’e-books per millorar els textos de les seves pàgines de venda i dels seus e-mails

Aquí sota et pots subscriure.

 

Píndoles d’estratègia, marketing, copywriting i email selling enfocades a vendes. T’oferiré els meus productes i serveis. Si no t’interessa et pots donar de baixa, cap problema.

 I DE REGAL l’ebook:

"Email Selling - com escriure emails que porten vendes"

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on linkedin

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *