Copywriting per a professionals inconformistes

Si creus que els textos del teu web, o dels teus e-mails, ja estan bé, 

no cal que segueixis, però potser vols saber…

Per què la majoria de professionals no guanyen diners a internet...

… I què pots fer per a què no et passi a tu?

Ebook curs email (1)

Si ets un professional que vol vendre els seus productes o serveis online, aquesta pàgina et pot interessar

Hola, em dic Enric Sullà, i ensenyo als meus subscriptors com escriure pagines i e-mails per aumentar les seves vendes

Per cert, si et subscrius, et regalo un Curs d’email marketing perquè comencis a crear e-mails que enganxen i porten vendes, i el millor consell de Copywriting que em va donar una Padrina del Pallars.

Fa 34 que em dedico a les vendes (15 anys online)i des de 2019 em dedico, en exclusiva, al Copywriting

Això no és bo, ni dolent, però si et puc garantir una cosa. 

L’he cagat moltes més vegades que tu

He pres decisions equivocades sovint. Segur. I gràcies a totes elles, vaig decidir dedicar-me al Copywriting.

Vols saber en què t’afecta?

Quan un professional vol vendre els seus serveis online, les vendes no arriben, i tot per prendre algunes decisions equivocades:

(Llegeix, llegeix, segur que les situacions que et descric et són familiars)

I les vendes no arriben.

Per què obliden el que realment és important per vendre

Les persones només compren emocions, i la millor manera d’emocionar és utilitzant les paraules adequades en cada moment.

No s’aconsegueix amb plantilles, ni amb icones o colors llampants al web.

L’emoció s’aconsegueix amb paraules. Són la clau.

Si vols vendre els teus serveis, has de saber que les persones comprem més pel que visualitzem al nostre cervell, que no pas pel que escoltem, i això a internet, només ho pots aconseguir amb les paraules.

Un bon copywriter no és necessariament un gran escriptor, però sí és un gran creador d'imatges en la ment dels teus potencials clients.

Un bon copywriter, emociona!

Per tant, oblida les plantilles, les icones, i els colorets llampants al teu web,  i centrat en intentar emocionar als usuaris del teu web i als lectors dels teus e-mails.

Et poso un exemple del que et dic:

Un copywriter descafeinat, dels que usen plantilles màgiques (n’hi ha de pitjors), per vendre un servei de divorci podria escriure:

"Amb més de 3.000 anys d'experiència acumulada, aconseguim el divorci que necessites, per només 500€"

Un copywriter professional, podria escriure:

"Un divorci mal resolt pot portar-te problemes molts anys. No és com negociar el preu d'un lloguer, o pactar una dècima més o menys en el tipus de la hipoteca.
Els teus fills es mereixen molt més, no són un objecte en una negociació."

Més subtil, silenciós, però fa pensar.

És un titular sense el soroll de del copywriter descafeinat, que es veu carregat de  marketing barat, d’anar per casa, i que segurament et porti a pensar: … I què més!

Per cert…

Vols descobrir el consell de copywriting (el millor que he rebut) que em va donar una padrina del Pallars?

 

Als professionals que se subscriuen a la meva llista els regalo l’ebook: 
«Un consell de copywriting d’una padrina del Pallars», que inclou:

 

 I…

El Curs d'e-mail marketing per a professionals inconformistes, on descobriràs

En fi, ja saps com va això … Tu em deixes el teu e-mail i jo et dono consells de copywriting inconformista enfocat a millorar les vendes … Ah, i l’eBook de la Pallaresa i el Curs d’e-mail marketing de regal, clar.