Com escriure la pàgina «sobre mi»

 

La majoria de professionals, al meu entendre, no saben com escriure la seva pàgina «sobre mi», i això fa que perdin més vendes de les que pensen.

Abans d’exposar-te com ho veig, et deixo uns exemples (del sector salut) per veure si treus conclusions.

  • Metge especialista en Angiologia, Cirurgia Vascular i Endovascular dedicat a l’estudi i tractament de totes les malalties circulatòries.
  • Llicenciat en Medicina i Cirurgia a Institut de Ciències Mèdiques de l’Havana. Especialista de Medicina Familiar i Comunitària a la Facultat de l’Hospital Docent Dr. Salvador Allèn.
  • Llicenciat en Medicina i Cirurgia. Especialista Universitari en Medicina Estètica. Màster Universitari en Medicina Estètica. Màster en Medicina Estètica per l’Escola Espanyola de Medicina Estètica.

 

Ja és suficient.

 

Tots els exemples són iguals, per tant, ja n’hi ha prou.

T’asseguro que amb els advocats, arquitectes, psicòlegs, coaches, passa el mateix, tot i que sempre hi ha alguna excepció.

Llavors el que et plantejo és:

 

¿Creus que la teva pàgina «sobre mi» et porta algun client?

Mira quina lliçó de vendes ens ofereix el Dr. Murphy.

L’autista, sí.

El doctor Shaun Murphy, de la sèrie Good Doctor quan, en el primer capítol l’equip directiu de l’hospital s’està plantejant acomiadar-lo i li donen l’oportunitat de defensar la seva tasca.

Ell, potser sense saber-ho, va fer un «sobre mi» BRILLANT!

Et reprodueixo l’escena.

 

«¿Dr. Murphy, me gustaría que nos dijera por qué quiere hacerse cirujano?»

 

«El dia que la lluvia olia a helado, mi conejo se fue al cielo delante de mis ojos.

El dia que las tuberias de cobre del viejo edificio olían a comida quemada, mi hermano se fue al cielo delante de mis ojos.

No pude salvarlos. Es triste.

Ninguno tuvo la oportunidad de hacerse mayor. Tenían que hacerse mayores. Tambien tenían que haber tenido hijos y haberlos querido.

Y deseo hacer eso posible para otras personas…

Ah. Y también ganar mucho dinero para tener una TV.»

 

(Good Doctor Season 1- Episode 1)

(Accepta les cookies per a veure el vídeo)

 

Què t’ha semblat?

El cas és que, si no t’ha emocionat, almenys una mica, no sé si sabràs escriure una pàgina sobre mi que et porti vendes, encara que sempre te la podré escriure jo.

Per tant, et convido a que treguis algunes conclusions importants.

 

Jo només et deixo unes observacions, per si et serveixen.

  1. No comencis parlant del gran professional que ets o dels màsters que has fet, perquè sempre hi haurà gent que en tindrà més.
  2. Evita les fórmules típiques, ja que no et convé sonar igual que tots els teus competidors.
  3. Què et sembla utilitzar una història com el Doctor Murphy, per emocionar molt més els teus clients?

 

Si no ets un inconformista, potser no sabràs com escriure la pàgina sobre mi que porti vendes, però et convido a intentar-ho.

 

Píndoles d’estratègia, marketing, copywriting i email selling enfocades a vendes. T’oferiré els meus productes i serveis. Si no t’interessa et pots donar de baixa, cap problema.

 I DE REGAL l’ebook:

"Email Selling - com escriure emails que porten vendes"

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on linkedin

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *