Blog sobre marketing i vendes amb Copywriting

Un autista pot fer créixer les vendes dels teus serveis

  Necessites psicòleg. No em malinterpretis, és un suposar. Fem un exercici. Obres Google i cerques “psicòleg a (nom de la ciutat)” Obres alguns enllaços (dels de la primera o segona pàgina com a màxim) i trobes:   Hola, soy (nom), psicóloga oficial del centro de (nom). Soy psicóloga sanitaria generalista colegiada nº X, docente y experta en coaching estratégico,

Llegir més...

Aplica Pareto i enfonsa el teu negoci

  Fa pocs dies un conegut, i professional del marketing, em comentava que per als seus clients, quan han de fer alguna tasca relacionada amb el copywriting, o amb l’email marketing, tira de plantilles. Ja sabeu el que m’agraden a mi, oi? Diu que els clients és el que volen. Segur. Alguns. I si els seus clients ho volen així,

Llegir més...

Molts professionals es prenen el Copywriting a conya, i molts altres són inútils.

  Fa uns dies, per LinkedIn, l’única xarxa que utilitzo i m’ho estic començant a pensar, em va aparèixer una publicació d’un expert en Marketing. En la publicació, feta amb un esforç brutal d’escriptura persuasiva, hi llegeixo.   ¿Una formación de #GROWTHHACKING paso a paso de 5 Capítulos totalmente GRATUITA y PRÁCTICA? ⚠️Si, pero con una condición… 👀   Ja

Llegir més...

Fórmules i email marketing: no es porten massa bé

  En aquest mòdul 5 del Curs gratis d’email marketing per a inconformistes veuràs com funciona el binomi fórmules i email marketing. Fórmules de marketing, obviament. Però com m’agrada fer, veguem abans un exemple per contextualitzar el tema.   T’agradaria tenir la fórmula de la Coca cola? O la de la salsa de les patates braves del teu bareto preferit?

Llegir més...

Fes un email marketing que enganxa.

  Abans d’entrar en valorar quantes vegades t’agradaria fer l’amor, no quantes vegades el fas, ni quantes vegades el pots fer, quantes vegades t’agradaria fer-lo, vull fer-te alguns comentaris que has de tenir presents per a fer un e-mail marketing que enganxa, que emociona.     1. Compte amb els regals que fas per e-mail.   Cal no confondre aportar

Llegir més...